DICOVIA => Demandez la traduction d'un mot dans n'importe quelle langue.

Forum de traduction et de présentation de Dicovia.com

Vous n'êtes pas identifié.

#1 07-11-2017 02:27:06

caicai2017
Membre

ng Things Don

Genoeg, Nike Air Huarache Dames dacht ik onlangs. Ik ben een volwassen man, ik moet mijn leven op orde krijgen. Dus ik onderzocht de beste tools, probeerde ze uit, en geloof het of niet, ik ben nu schokkend georganiseerd.
Als jij ook je spreekwoordelijke eenden op een rij wilt krijgen, probeer dan de vijfstapsmethode die ik heb gebruikt.
8 manieren om uw appartement ultra-schoon te maken
Sluit de deur op rommel met deze kerel goedgekeurde tips.
Stap 1: zoek het juiste organisatiesysteem
Aanbeveling: dingen gedaan krijgen
Als het op productiviteit aankomt, moet u eerst een algemeen 'leidend' systeem vinden en vervolgens de specifieke hulpmiddelen en apps toevoegen om het in werking te UGGs Clearance Sale stellen.
Er is veel om uit te kiezen, zoals de "Pomodoro techniek", waar je werkt in 25 Nike Air Presto Dames minuten durende uitbarstingen, een pauze neemt, dan weer 25 minuten werkt, enzovoort. Er is ook de beroemde "Eisenhower Matrix" (gepopulariseerd door het boek The 7 Habits of Highly Effective People), waarmee je taken in kwadranten met de naam Dringend, belangrijk, niet urgent, niet belangrijk - maar zo slim als het lijkt, heb ik gevonden dat ik heb meer tijd besteed aan het proberen om het juiste kwadrant voor een taak te kiezen dan dat ik er echt aan heb besteed.
Het systeem waar ik op ben gaan vertrouwen wordt beschreven in David Allen's klassieke boek Getting Things Done, in de volksmond bekend als GTD. Zijn filosofie is eenvoudig maar stiekem krachtig: maak je Nike Air Max Classic BW Dames hoofd leeg en voer een "brain dump" uit van alles wat je moet doen; grote projecten  in hanteerbare brokken af ??te breken; focus alleen op de taken die voorhanden zijn; UGG Boots Black Friday en ten slotte review.
Dus in plaats van je overweldigd te voelen door de 137 dingen die je op je bord hebt, focus je je met GTD alleen op het enige wat je op dat moment kunt doen - doe het dan.
?Man bij sportschool indoor klimmen Nu je een systeem hebt, heb je de juiste tools nodig om het in beweging te brengen.
Voor diegenen in het iOS-ecosysteem is het Things, een zijdezachte app die plezierig is om te gebruiken. Dit is belangrijk, want als je ervan geniet, heb je meer kans om het te gebruiken. Zelfs de tutorial is een genot. Het is gemakkelijk om te zien hoe projecten opsplitsen in subprojecten, vervolgens taken en vervolgens mini-checklists. Alles wat wordt Nike Air Pegasus 83 Homme gesynchroniseerd op al je apparaten - computer, iPad, smartphone - wordt samengevoegd www.jazzkykrumlov.cz met je agenda en serveert je taken precies op het moment dat je ze nodig hebt.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com